2009. november 29., vasárnap

Hohohohohohóóóóóóóóó XXX. VKF-re


Tavaly karácsonyra készítettem unokámnak mézes szánkót. Sajnos akkor nem gondoltam rá, hogy milyen sérülékeny. A nagy boldogság után volt sírás-rívás, mert eltört.
2 hete odasúgta a fülembe: Vali mama idén is kapok szánkót?
Hát elkészült. Most mindenféle biztonsági intézkedést megtettem. Tésztatalpra raktam, merevítők vannak a kényes helyeken.
Ez most Télapó ajándék lesz, édességet, úgyis kap eleget.
Izgatottan várom, hogy majd mit szól hozzá.

Rénszarvasok kakaós mézes tésztából vannak, a szánkó pedig natúr tésztából.

Sajnos már csak villanyfénynél tudtam fotózni.

10 megjegyzés:

Thrini írta...

Gratulálok,nagyon jó pofa ajándék!
Biztosan örülni fog az unokád! :)

Névtelen írta...

nagyon aranyos,jó meglepetés lesz

erika írta...

Szuper Nagyi vagy!

Limara írta...

gyönyörűűűűű!!!

Ledorka írta...

Csuda aranyos! :))

Moha írta...

Hát ez tüneményes lett! Azok a rénszarvasok!!! Nagyon ügyes vagy!

Belly írta...

Nagyon szép és aranyos.Ügyes vagy.

Andi írta...

Hú...csak ámulok!!!

Kata írta...

Valika, ez tüneményes ajándék tüneményes unokának:) Nagyon tetszik!

erős ildikó írta...

Mekkora türelmed van! Gyönyörű lett!:)