2017. április 20., csütörtök

Mi közöm a polipokhoz?



Új elfoglaltságot találtam magamnak!
Beleszerettem a polipba.
Na nem az ehetőbe, hanem a horgolhatóba!
Legkisebb unokám születésekor, lányom rávett, hogy kezdjek el kötni-horgolni a kicsinek.
Ha már már a kicsinek, akkor már a nagyobbak sem maradhattak ki.
Készült ez+az, amikor rátaláltam egy szuper csapatra.
Polipkákat készítenek a székesfehérvári koraszülötteknek.
Véletlen folytán vettem egy nagy adag fonalat, amiről kiderült, hogy csak ilyen figurák horgolására alkalmas, hát megpróbáltam. Azóta abba sem hagytam.


Nagyon jó érzés, miközben ezeket a kis figurákat horgolom, arra gondolni, hogy egy pici kéz fogja szorongatni és segít neki az élet első heteiben.


Hálás vagyok, hogy rátaláltam erre a csapatra.

1 megjegyzés:

Süni írta...

Szia, baromira tetszik a cikk :)