2009. augusztus 30., vasárnap

Vége a nyaralásnak

Vége lett a nyaralásnak. Kicsit szomorúan, hogy ilyen hamar eltelt. Unokám hetekig el lett volna ezen a szép helyen.
Utazásunk előtt már hetekkel, az volt az egyik program, hogy leült a gép elé és végignézte a képeket a Szőlőszem weboldalán.
Legtöbbször a képek szebbnek és jobbnak mutatják a dolgokat, mint a valóság, de itt kellemesen csalódtunk. Talán a képek nem is adják vissza igazán a hely hangulatát.
Gyermekes családok voltak minden apartmanban, így aztán hamar barátokra talált unokám.
Nyugodtan elengedtük az egész területen, annyi volt a kikötés, hogy mindig tudjuk merre van.
Talán először fordult elő, hogy elő sem vettem az otthonról hozott főzőeszközöket. Mindig viszek magammal, ha konyha is van a szálláshoz. Most úgy hoztam haza mindent, ahogyan elvittem.
Az ellátás rendben volt, semmi puccos, amiről igazából nem tudod mit takar. Mindig találtunk kedvünkre való ebédet. Párom a házi sajtból készült rántott sajtot többször előnyben részesítette.

Boszi sapkákat készítettünk a szülinapra. 50 lufit fújtam fel (megfelelő segédeszközzel) és hatalmas lufi csatát rendeztünk. Sajnos a képek sötétek lettek, a nagy csatában nem figyeltem eléggé. Remélem a videó jó lett, de azt nem teszem fel, mert annyira lementem gyerekszintre, hogy azt mégsem mutogatnám.
Középen az ünnepelt.

Voltunk a farm saját hajójával vízitúrán, amit nagyon élveztünk.

Néhány kép farmról.

Az állatokról.
A fiúk sem unatkoztak.Nagyon jó nyaralás volt. Jövőre visszamegyünk. Már most lefoglaltam a következő nyárra 1 hetet. Megy az egész család.

Kata írta...

De jó ilyet olvasni! Klassz, hogy ennyire jól éreztétek magatokat.

Névtelen írta...

Gyönyörű képeket készítettél, és látom a kis unokád is élvezte a nyaralást, aranyos nagyon:)

Limara írta...

Örülök, hogy jól sikerült! Az unokádnak, meg persze nektek is felejthetetlen élmény marad!:))

Vali írta...

Én is izgultam kicsit, de szerencsére minden jó lett.

Julika írta...

Nagyon örülök, hogy jól éreztétek magatokat !

erős ildikó írta...

De klassz! Nem is hallottam róla, de most megnézegettem magamnak ezt a helyet!