2010. február 22., hétfő

Túrókocka kapcsosban

 

Tegnap túrókockát sütöttem. Egy hete a Lidlben vásároltam és ott lehet kapni túrókrémet. Vettem is két vödörrel (1/2kg-osak), mert úgy emlékeztem, hogy a sült túró tortához 75 dkg kell. Akkor még nagyon lelkes voltam, ami aztán elszállt az éterbe.Nemigazán volt kedvem sütögetni, de lejárt volna a szavatosságuk így aztán nem volt választásom.
Elővettem a receptet, hát látom, hogy 50 dkg-ot ír. Nekem meg 1 kg túrókrémem van. Így aztán a kapcsos tepsimben készült dupla adagból. 
Azt hiszem máskor is inkább ebben készítem, mert ebből a mennyiségből is alig van pár kockányi.
Nagyobbik lányom nem győzte nyitogatni a hűtőt, pedig ő nem igazán van oda az édességekért.
Az eredeti receptben rendes túró szerepel, de szerintem ezzel sokkal finomabb.

 
Annyi az eredeti recepthez képest a változtatás, hogy a tejből csak 8 dl adtam hozzá, mivel ez a túró krémszerű. Természetesen minden másból a dupláját vettem.

7 megjegyzés:

Viki írta...

Vali! ez nagyon gusztusos! S tudod miért rohantam ennyire? kiváncsi voltam mi a véleményed erről a túrókrémről? - hát az, mint nekem. Köszönöm a finomságot, jaj de szeretjük a túrós dolgokat. Már csak az a minusz 1 centi bajom van, amiért nem fér/-ne be ez a forma a sütőmbe :((( brühühühü

Moha írta...

Ez ugye a Margitka oldalán tanult receptünk? De régen sütöttem,pont a napokban volt eszemben,hogy sort kerítek rá.
De jó,hogy kipróbáltad a kapcsosban, és ezzel a túróval! Így lesz egy tuti receptem hadseregnyi méretre:) Én még nem vettem ilyen vödröst, de akkor ezzel ki fogom próbálni!

Moha írta...

Akkor a tésztát itt is úgy tetted bele, hogy feljön a forma oldalán is egy kicsit ugye?

Iván írta...

Azért ezt ne csináljétok velem,akárhova kattintok,a jobbnál jobb sütik halmaza.Mit gondoltok,meddig lehet ezt birni.Ekkora adag és látható kivitelben.
Vali,ez ember kínzás!!!!

Vali írta...

Moha!
Igen 1 cm-re felnyomtam az oldalához, ugyanúgy, mint a tortaformánál.

Edó írta...

Jaj igen,ez az a sult turotorta,amit en is imadok!:)

Vali írta...

Moha!
Igen ez Zsófi receptje.