2010. augusztus 13., péntek

Talán ez jobb lesz


A nyaralás ami nekem nem az volt. Idén is ugyanoda mentünk ahol tavaly olyan jól éreztük magunkat. Bár a közérzetem nem volt éppen fényes, de azt gondoltam, hogy pihenés kikapcsolódás azért majd jót tesz. A hely ahova mentünk pontosabban a szállás színvonala nagyon sok hiányosságot mutatott. Ráadásul az időjárás sem kedvezett nekünk. Én a nyaralás lejárta előtt hazajöttem.
Most már két és fél hónapja szenvedek a fogammal, járok kezelésre, de semmi javulás. Sőt odáig jutottam, hogy fogorvost cseréltem, mert komoly hiányosságokat fedeztem fel a kezelésem során, pedig 6 éve idejárok.Mint kiderült ahhoz, hogy javulást érjünk el komoly beavatkozást kell végezni, válaszút elé állított.
Most mi legyen mondjam le az utat (a gyerekeknek hatalmas csalódás) vagy vállaljak be még egy antibiotikumos kezelést, ami nem oldja meg a problémát csak elviselhetővé teszi. Az utóbbit választottam. 
Még júliusban lefoglaltam a szállást A Piroska Hotelben 6 napra.Unokáim a nevükön kívül új jelzőket kaptak. Van "régi", "új" és "hozott".
A "régivel" és "hozottal" megyünk a fenti helyre. Petra a "régi" számolja a napokat, a hotel web oldalán levő képeket, már százszor megnéztük. Virág még nem volt velünk soha, remélem ő is várja a nyaralást.

2 megjegyzés:

Bianka írta...

Jó pihenést, fogadnak meg jobbulást.

Moha írta...

Valikám jobbulást fogügyben, és azért a lehetőségekhez képest jó pihenést nektek!