2012. február 23., csütörtök

A narancs

Hírlevélben jött az üzenet, hogy Dolce Vita-nál igazi kezeletlen olasz narancsot lehet rendelni. Először elgondolkodtatott a rendelhető legkisebb mennyiség (12 kg). Mit csinálok én ennyi naranccsal nem is vagyunk nagy narancs zabálók. Nagy a család majd szétosztom, mert a legkisebb unokám az bizony narancs "zabáló". A nővére meg sem kóstolja, nemcsak a narancsot, de semmilyen gyümölcsöt nem eszik meg.
Így aztán rövid töprengés után megrendeltem. Tegnap meg is érkezett. Azóta jelentem mi is narancs zabálók lettünk, nem győzöm a héjától megszabadítani, olyan gyorsan fogy.


3 megjegyzés:

marisz57 írta...

Kár, hogy nálunk nincs ilyen lehetőség. Én a héját lereszelném, megszárítanám, egész évre elég lenne süteményekbe.

Vali írta...

Én is azt csinálom.

kikus írta...

Nagyon nagyon finom :)