2009. február 14., szombat

Mi lennék ha....

Limarától és Katától kaptam az alábbi körkérdést. Ma megpróbáltam az összes lemaradásomat bepótolni.

hónap lennék: június
...a hét napja lennék:szombat

...a nap egy időpontja lennék: este
...bolygó lennék: föld

...tengeri állat lennék: bálna
...berendezési tárgy lennék: kemence
...bűn lennék: lustaság
...történelmi személy lennék: Koppány
...folyadék lennék: 5 puttonyos muskotályos aszú
...drágakő lennék: zafír

...fa lennék: szomorúfűz
...madár lennék: kolibri
...szerszám lennék: reszelő
...virág lennék: kamilla
...időjárás lennék: tavaszi napsütés
...mesebeli lény lennék: Süsü a sárkány
...hangszer lennék: hárfa

...állat lennék:cinege

...szín lennék: zöld

...érzelem lennék: békesség
...zöldség lennék: fokhagyma
...hang lennék: suttogás
...elem lennék: fém
...dal lennék: Zorán: Kell ott fent egy ország

film lennék: Az első 50 randi
...könyv lennék: Szabó Magda: Az ajtó
...étel lennék: császár morzsa
...fűszer lennék: bazsalikom
...hely lennék: erdő közepe
...íz lennék: édes
...illat lennék: citrom
...hit lennék: maga a hit lennék
...testrész lennék: váll
...arckifejezés lennék: mosoly
...tanóra lennék: rajz

...rajzfilm lennék:A kis vakond
...mértani alakzat lennék: gömb
...szám lennék: 1
...ruhadarab lennék: kesztyű
...ékszer lennék: fülbevaló
...kiegészítő lennék: sál
...szeretet megnyilvánulása lennék: ölelés
...rovar lennék: tiszavirág
...gyümölcs lennék: málna
...smink lennék: púder
...épület lennék: „szeretet” otthon


Tovább küldöm :grenadine-nek Pákosztos Macská-nak

3 megjegyzés:

Kata írta...

Vali, köazi a választ! De jó! te is Zorán?
Olyan érdekes, hogy lehet következtetni a dolgokból az ember lelkivilágára, ugye?
És még ma is szomorúfűz lennél és tiszavirég?

Vali írta...

Igen Zorán! Ezt a dalát meg különösen szeretem, lelkemig hatol.
Szeretem a dalait, meg szövegeit, mert van tartalma és elgondolkodtató. Persze nem csak őt szeretem, de mikor válaszoltam rögtön ez kattant be.
A tiszavirág meg egy nap alatt meg él mindent.

Névtelen írta...

Zoránt én is imádom. Ezt a számát pedig különösen megkönnyezem mindig. Ha Szegeden jár, mindig ott vagyok a koncertjén. A tokaji aszu pedig nem rossz választás kedves Vali!!! DDDD