2009. február 14., szombat

Kedvenc szakácskönyveim















Limara küldte nekem a fenti körkérdést.
Elnézést, hogy csak most jutok a válaszhoz. Bevallom a könyvesboltban az első utam a szakácskönyvekhez vezet. Választani is nehéz köztük. Ráadásul az egyik legkedvesebbet valamelyik leányom kölcsönbe elvitte. Ez pedig Váncsának a szakácskönyve. Imádom olvasni. Bevallom még nagyon kevés dolgot készítettem belőle, mert ha kezembe veszem leragadok mellette és mire észbe kapok elment az idő, és csak valami gyors ételt készítek.
Nigella szakácskönyveit és tv-s főzőműsorait is imádom. Szívesen olvasom és nézem, bár eddig főleg csak sütiket készítettem belőle.
Jamie Oliver meg már nagyon régóta a kedvencem. Az összes dvd-je meg van (legalábbis remélem). A pizza tésztája családunk kedvence.
Olasz konyha 1001 receptje is a kedvencek közé tartozik, sok fotóval, részletes leírással mutatja be az ételeket.
Stahl receptes könyveit is kedvelem, minap is meg kellett vennem 2-öt.
Igazából még sorolnám, de akkor sosem lenne vége.
Egy utolsót azért még, Vasi, zalai parasztételek és házi tartósítás amit kiemelnék a sok közül.
Mivel kicsit megkéstem a válasszal nem neveznék meg senkit, de szívesen veszem ha valakinél még nem járt volna a kérdés, megosztaná velünk a kedvenc szakácskönyveit.

Nincsenek megjegyzések: