2009. február 18., szerda

Színes banánkrém
















Valamelyik nap jobb műsor hiányában a TV Paprikát néztem félszemmel és ott láttam ezt az egyszerű és gyors krémet, ami fagyi helyett is nagyszerű.

Hozzávalók:
2-3 banán
1 doboz fagyasztott málna ( én málnalekvárt tettem hozzá)
Igazából a színe miatt kell, valamilyen élénk színű gyümölcs, mert a banán megbarnul és nem olyan étvágygerjesztő.

A banánokat 2 cm-es darabokra vágjuk, beletesszük egy zacskóba és mehet a mélyhűtőbe.
Mikor kellően megfagytak, akkor az aprító- vagy a turmixgépbe tesszük a málnával együtt és krémesre keverjük. Azonnal is lehet fogyasztani akkor krémszerű, ha dobozba kanalazzuk és visszarakjuk a mélyhűtőbe akkor fagylalt állaga lesz.
Ha csak gyümölcsből készítjük akkor teljesen cukor mentes.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hú ez nagyon finom lehet. Gratulálok hozzá, nagyon szép. Megcsinálom én is a gyerekeknek.

Vali írta...

Szia Fruzsi!
NAgyon jó kis desszert.