2009. június 5., péntek

Joghurtos csirkemell salátával

Fehérjenap. Akkor hús, méghozzá csirke. Ráadásul fiam névnapja lesz. Valami finomat gondoltam, hogy készítek neki, olyat ami belefér ebbe a diétába.. Persze magunknak is. Teljes volt a megelégedés.

Hozzávalók:

2 filézett csirkemell
1 pohár joghurt
2 gerezd fokhagyma

bors
olívaolaj
10 dkg karaván füstölt sajt


A csirkemelleket vékony szeletekre vágtam. A joghurtba belenyomtam a fokhagymát és a szeletekre kentem, majd ment a hűtőbe, pár órára. Egy egész éjszakát is állhat.
Olíva olajon hirtelen megsütöttem, közben sóztam, borsoztam. Majd fedő alatt még 15 percig pároltam. Közben a sajtot megreszeltem, a tetejére szórtam, majd fedetlenül a sütőbe raktam 200 fokon pirosra sütöttem. 2 percre a grill fokozatot is beállítottam a végén.
Almás-diós jégsalátával tálaltam, amit citromos olíva olajjal locsoltam meg.

Nincsenek megjegyzések: