2011. március 12., szombat

Nőnapra a fiúknak


A munkatársaim, hiába vártak, hogy nőnapkor felköszöntsenek, ezért virágomat a párommal küldték el nekem.  Azért, hogy érezzék a jelenlétemet és azt is, hogy gondolok rájuk én egy sütivel kedveskedtem nekik. Reninél találtam ezt a sütit, ami rögtön megnyerte a tetszésemet.
Van még saját készítésű málna lekvárom és a fagyasztóban egy zacskó gurulós málnám.
El is készítettem és mindegyik fiúnak küldtem egy málnás pitét.
A visszajelzés szerint, nagy sikert aratott. Az egyik kollégám e-e-mailben azt írta, hogy ezentúl, minden hónapban lesz nőnap.
Ez adag tészta nekem 8 db 10 cm-esés 2 db 12 cm-es  átmérőjű kosárkára volt elég.

4 megjegyzés:

Bianka írta...

De aranyosak a munkatársak és te is

Mónika írta...

Tényleg rendes voltál. Jól néz ki!

erika írta...

Mindkét fél részéről szép gesztus!
Külön öröm, hogy már jut időd sütni a beteg ápolás mellett!További gyors felépülést kívánok Nektek!

Mary írta...

Nagyon guszta! Szép gesztus volt tőled a sütés! Persze kedvesek a kollégáid is!:)