2010. szeptember 16., csütörtök

Diós-körtés süti

A körtefánk néhány gyümölcsöt ledobált magáról, kezdeni kellett vele valamit, mert kissé hibásak voltak. Elkezdtem keresgetni valamilyen körtés sütit. Ekkor bukkantam rá Csokiparány sütijére.
Mindjárt neki is álltam mivel minden hozzávaló volt itthon. A körtéket karamellizáltam, ahogy elő volt írva, a diós morzsát is elkészítettem, ment a hűtőbe. Már éppen nekiálltam a tésztának, amikor láttam, hogy valami hiányzik a receptből. No gondoltam akkor itt most abbahagyjuk, de próba szerencse írtam egy emailt neki, hátha gép közelben van. Nem is csalódtam, 3 percen belül itt volt a válasz. Köszönöm neki ezt gyorsaságot.
Így aztán folytatni tudtam a sütit. Legjobban az tetszett benne, hogy a sütibe el van bújtatva a körte. Abban reménykedtem, hogy talán így unokám is megeszi, aki nagy gyümölcs kerülő. A diós sütiket meg nagyon szereti. A gyors almás sütimet imádja. Azért készítettem muffin formába, mert így iskolába reggelire is vihette volna. Ha..................maradt volna belőle egy darab is. Párom és anyukám olyan pillanatok alatt eltüntették, hogy a kép is az utolsó darabról készült késő este. Holnap készül az újabb adag.
Nagyon finom szaftos süti és a ropogós teteje meg kimondottan finom. Felkerül a kedvencek közé.

2 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon finom lehet, igazi kis guszta falat

szindi írta...

Díjaztalak,gyere kukk be érte hozzám:)