2011. november 25., péntek

Megjött az ajándékom!

Megjött az ajándékom!!!! Úgy örültem neki, mint a gyerekek. Az asztal közepén pihent mikor hazaértem.
Kabátomat ledobtam és már bontottam is ki. Az az érzésem, hogy Ibcsi benézett a konyhámba vagy át kell néznem a fotóimat amit felraktam, mert igencsak elhasználódott az egyik fogókesztyűm. A könyvnek meg különösképpen örültem, mert uncsimmal elhatároztuk, hogy idén csak saját készítésű díszek lesznek a fán.
A kedves verset meg idetettem a gép mellé.
Ádvent
"Rainer Maria Rilke"

Havat terel a szél az erdőn,
mint pehely-nyájat pásztora.
S néhány fenyő már érzi sejtőn,
miként lesz áldott-fényű fa,
és hallgatózik. Szűz utakra
feszül sok ága, tűhegye-
szelet fog- készül, nő magasba,
az egyetlen szent éj fele.

Nagyon szépen köszönöm a kedves ajándékot.

6 megjegyzés:

Éva írta...

Gratulálok az ajándékodhoz!Jó érzés kapni de adni is ! Valóban olyan az ember ilyenkor mint a gyerek!

Ibcsi írta...

Örülök hogy tetszik a meglepi, és ezek szerint sikerül hasznát is venned. A kesztyűbe semmi hátsó szándék nem volt, nekem nagyon megtetszett amikor megláttam:-)))

Vali írta...

Ibcsikém vicceltem. Nagyon örültem neki. Pont jókor jött.

Roza írta...

Gratulálok az ajándékodhoz, Vali!

Bianka írta...

Ugye? Olyan izgalmas volt megkapni

hekvanc írta...

Jelentem mejelentem rendszeres olvasónak. Nagyon szeretem ezt a verset.