2011. november 12., szombat

Mindegyik más





Egyik este böngészésem közben rátaláltam  Tisztatészta oldalára. Együltömben végigolvastam a blogját. Szebbnél szebb és ötletesebb tésztákat készít.
Ezt a tészta formázás nagyon megtetszett. Elhatároztam amint lesz egy kis időm kipróbálom. A videót vagy 10-szer megnéztem, de a Mammáknak olyan gyorsan pörgött a kezük, hogy szinte követhetetlen volt. Egyedül voltam itthon és időm is meg kedvem is volt a tésztajátékhoz.
Mit mondjak nem egyszerű a dolog. Ahogy sodorgattam a tésztát az a kép villant belém, hogyha ezt látnák a Mammák, hasukat fognák a nevetéstől. Egyre csak mondanák nem így, hanem így. Van még mit gyakorolnom, de jó játék volt. Nincs köztük két egyforma.

2 megjegyzés:

Éva írta...

Érdekes oldal megnéztem, csodálatos ügyes kezük van . Ezt a fajta tészta készítését annyira nem is értem. Gyakoroljad és majd elmeséled!

Milene írta...

Szia!
Megértelek:) Nálunk ez a fajta sodrás a Ványai perec sajátossága. Az egy isteni sós rágcsa. Én is lelkesen készítem, és mindig pironkodok, hogy nem olyan szép, egyenletes, mint az anyósomé, és a szomszéd néniké. A Mama mindig azt mondja, hogy majd ha annyi perec lesz a kezedben, mint az enyémben, akkor a tied is egyenletesen szép lesz. Most még csak ott tartunk, hogy finom:)