2011. november 28., hétfő

Túrótorta Virágnak

"Hozott" unokám nemrég töltötte a 12.-ik évét. Nagylány lett. Lányommal azon tanakodtunk, hogy milyen tortát készítsek. A csokoládé torta az közkedvelt, de most mást szerettem volna. Nálunk a marcipános és fondantos torták nem igazán kedveltek. Lekaparják róla és ott marad a tányéron. Igazán mutatós tortákat pedig abból lehet készíteni. Így aztán a választásom a sült túrótortára esett. Jól választottam, mert teljesen oda volt érte az ünnepelt is. ( tortaformában fényképeztem, mert még meleg volt, aztán már nem volt rá lehetőség)
Boldog Születésnapot Virág!

3 megjegyzés:

Éva írta...

Istenke éltesse Virág unokádat nagyon sokáig! Nagyon guszta a torta, biztosan nagyon finom! Az én lányom is szülinapjára reszelt túróst kért, mert nagyon szereti.

trollanyu írta...

A sült tóró torta nagyon finom, én is örülnék neki:) Boldog szülinapot Virágnak:)

Bianka írta...

Isten éltesse az unokádat