2009. október 1., csütörtök

Barátom az Oscár


Edotól kaptam ezt a kedves díjat. Köszönöm nagyon kedves meglepetés volt. Mint már többször írtam nálunk nincsenek különleges ételek. Időnként ráfogom a család többi tagjára, de az igazsághoz hozzátartozik, hogy én ugyanolyan földhöz ragadt ízlésű vagyok, mint ők.
Nincsenek csűrök és csavarok az ételekben. Különleges hozzávalókat is tízszer meg kell, hogy gondoljam megeszik-e. Többször jártam úgy, hogy nagy felindulásból megvettem valami izgalmas hozzávalót, aztán a hűtőből a szemetesben végezte. Ezért most már óvatosabb vagyok, ritkább az ilyen felindulás.
Talán unokám mondata azért igazolja, hogy ezt a díjat egy kicsit megérdemlem.
Vali mama sosem csinál nem jót!

Tovább adnám ezt a díjat merészebb séfeknek.

Daisynek
Limarának (bár biztos, hogy már megkapta)
Mohának

Képzeletben még jónéhány társamnak adnám, de hagyok lehetőséget másoknak is, hogy ők adják tovább.

5 megjegyzés:

erika írta...

Szívből gratulálok!!

Vali írta...

Köszönöm Erika nagyon kedves vagy.

Raindrop írta...

Gratulálok kedves Vali, és egyben szeretném megköszönni a borotvás jótanácsod is! :) Nagy segítség!

Limara írta...

Nagyon szépen köszönöm Drága! :)

Renata Kalman írta...

Habár már megkaptad, én is hoztam Neked egyet!

http://lettudatoskonyha.blogspot.com/2009/10/blogger-oscar-dij.html