2011. május 8., vasárnap

Pillecukros csokikrém


Pillecukros csokikrém Nigellától

Hozzávalók:
75 g pillecukor
125 g csokoládé
25 g vaj
30 ml forró víz
2 dl tejszín
(én most tejcsokoládé és keserű csokoládé keverékével készítettem, mert a családban azt jobban szeretik)

A tejszín kivételével mindent egy jénaiba tettem és vízgőz felett állandó keverés mellett megolvasztottam. Eltart egy darabig míg a pillecukor egyneművé válik a csokival. Félre tettem hűlni. Felvertem a tejszínt és a kihűlt csokikrémhez kevertem. Poharakba adagoltam és ment a hűtőbe.
Fehér csokiba mártott fél eperrel és mentalevéllel díszítettem.

4 megjegyzés:

Kati írta...

Istenien jól néz ki.

Bianka írta...

Finom lehet, látványra nagyon guszta

Roza írta...

Nah, nézz oda! Milyen vaksi vagyok én!:) Napok óta várok erre a receptre, most meg nem veszem észre... A Nigella-féle krémet!!:)
Köszi, Valika, hogy feltetted:))

m.k. írta...

isteni!!!